מה לארגן למעבר דירה- באדיבות פסגת דן


פסגת דן- טיפים בהתארגנות למעבר דירה- 

עם כל ההתרגשות והשמחה שקורים במעבר לדירה חדשה, מעברי דירה נוטים להיות מורכבים יותר ממה שנראה. 
מעברי הדירה כרוכים בקשת רחבה של רגשות, הכוללים מתח, חרדות, כעסים ומריבות, ומתקבלת תחושה שתמיד משהו משתבש, נשכח, ואנחנו מוצאים עצמנו מגיעים מגיעים לשלב ההובלה מותשים עם יכולת קבלת החלטות לא בדיוק חדה.
בארה"ב למשל, מעבר דירה מדורג כגורם מספר 3 למתח אצל אנשים, אחרי גירושים ועבודה.

אז איפה מתחילים?

דבר ראשון חשוב לזכור שאנחנו ניגשים לתהליך הזה בתור לקוחות שצורכים שירות. ולכן לכל שיחה עם בעל מקצוע חשוב להגיע עם רשימת שאלות שיורדות לפרטי פרטים, במיוחד הפרטים בכל מה שקשור לתשלום על השירות- האם התשלום לחברת ההובלה כולל ביטוח תכולה בשמן המעבר? האם הם מעניקים זיכוי במקרה של נזק וגם שאלות כגון הטיפ שיש לתת למובילים. 

חשוב מאוד לידע את המובילים מראש על כל פריט יקר או יוצא דופן בגודלו שיש בבית וצריך לקחת בחשבון, וקבלו מהם הצעת מחיר בכתב. בפסגת דן יש לרשותכם מעלית שירות שעשויה לחסוך בעלויות המעבר ע"י זירוז התהליך. 

כחלק מהתהליך, וההתארגנות מיום המעבר עצמו, ועוד הרבה לפני מציאת דירה חדשה ואפילו עוד לפני תחילת החיפושים, מומלץ לבצע סדר יסודי, במיוחד אם גרתם במיקום הנוכחי במשך שנים, וכמו כולנו צברתם רכוש וחפצים.

התארגנות ראשונית- ארגזים

ארגזים-
בארגזים מומלץ להתחיל להתארגן כמה שיותר מוקדם בתהליך, וכמובן לא לחסוך במאמצים ובכמות. מעולם לא תימצאו מישהו שמתלונן על כך שהוא נתקע עם כמות קרטונים גבוהה מידי בזמן מעבר הדירה
במקרה הכי גרוע, תוכלו להשאיר את הארגזים אחריכם או שבטוח תוכלו למצוא חבר או חברה שישתמשו. בפסגת דן יש גם איזור ייעודי למחזור קרטונים, כחלק מהמודעות הסביבתית שהיא חלק מהקווים המנחים של הבנייה כולה.. 
אז איפה מוצאים ארגזים?
דבר ראשון- תמיד ניתן לקנות ארגזים מהמוביל. במידה ואתם רוצים לחסוך את הכסף, ניתן למצוא כאלו בסביבת מפעלים, בתי-דפוס, או בכניסה הנפרדת למשאיות וסחורות בקניונים. 
כמו כן, נסו לחשוב אם אתם מכירים מישהו שיש לו גישה קלה למקומות האלו ויוכל לעזור לכם להביא את הארגזים אליכם הביתה, או פשוט כנסו לאוטו וצאו לחפש בסביבות אלו בעצמם..

בחירת חברת ההובלות


כדי לעזור לכם להתמקד, עוד לפני הטלפון הראשון לחברת ההובלה, עירכו רשימה של תכולת הבית, תוך הפרדה בין חפצים גדולים ומכשירים חשמל גדולים לבין שאר תכולת הבית. אחרי שסיימתם להכין רשימת מלאי כזו, אז זה זמן טוב  ליצירת קשר עם חברת ההובלה. עוד המלצה היא גם תוך עדי הכנת רשימה כזו, כבר לארוז מספר דברים בארגזים וכך לקבל אומדן של סך בארגזים שיש לכם במעבר כולו.
ככל, טיפ צרכני טוב הוא שמומלץ לקבל שלוש הצעות מחיר שונות, כשאתם מביאים בחשבון את רשימת החפצים שלכם שהכנתם מראש. הביאו בחשבון שההערכה שלכם של כמות הארגזים או בכלל של הציוד שלכם תהיה נמוכה, ולכן כדאי לקחת מרווח של 20% בהערכה שלכם לעומת המוביל.
בהצלחה- מחכים לכם בפסגת דן!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסגת דן רמת גן

מה עושה קבלן בניין? באדיבות פסגת דן