פסגת דן רמת גן

עד לפני שנים ספורות, עשור לכל היותר, נחשבה רמת גן לעיר רדומה, עייפה, אפילו זקנה משהו, כאשר השינוי האדיר שהתחולל בענף הנדל"ן הישראלי כולו, שינה במהירות את התמונה.
כיום רמת גן נחשבת לעיר מתעוררת ומתחדשת, מתעדכנת ופורחת והמגמה הזו אף צפויה להתגבר משמעותית, כשתיחנך הרכבת הקלה שמגיעה סוף-סוף לגוש דן.
ברמת גן תוכלו למצוא מגדלי מגורים חדשים ומרשימים שלא מביישים את האחות הגדולה תל אביב, כדוגמת פרויקט "פסגת דן" - מגדל המתנשא לגובה של 40 קומות עם נוף פנורמי של 360 מעלות, הממוקם ברחוב המעפיל 12 בשכונת היוקרה "הגפן";


ברמת גן ישנם מרחבים פתוחים רבים, ונוספים אליהם עוד ועוד כאלו עם הזמן. ממש כמו בתל אביב, וגם בגבעתיים - עיר הלוויין הסמוכה, גם ברמת גן אפשר למצוא שטחים ירוקים רבים ופארקים, ובניהם הפארק הלאומי בחלקה הדרומי מזרחי של העיר ופארק הירקון בחלקה הצפוני של העיר.
אם מסתכלים על זה בצורה יבשה, אין ספק שמבחינת הלוקיישן המגדלים של תל אביב הם ה-דבר, ולמרות זאת, המגדלים של רמת גן לא נמצאים הרחק משם. בשל האופי של העיר מנסה העירייה "לכוון" את מגדלי המגורים לשכונות ספציפיות, כאלו שבהן הצביון המקומי לא ייפגע באופן משמעותי - ולכן רוב המגדלים נבנים כיום בשכונות הקרובות לתל אביב ובאזורים הסמוכים אליה, כמו מתחם הבורסה או השכונות של צפון העיר, שם מוקם כאמור מגדל המגורים "פסגת דן"..


זה שאתם ברמת גן, לא אומר שאתם מתרחקים מכל האטרקציות של תל אביב. המגדלים בשכונות הצפוניות מבטיחים לכם לוקיישן קרוב מתמיד לפארק הירקון, לרמת החייל ועוד.


מגדל המגורים "פסגת דן" הוא, כאמור, מגדל בן 40 קומות המתנשא הרבה מעל סביבתו, בלב שכונה רמת גנית שקטה, בה בניינים בני 3-4 קומות ברובם, בדירות אלה יש מרפסות שמש, מטבחים מאובזרים, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט ביחידת ההורים, מחסן צמוד, אינטרקום טלוויזיה במעגל סגור, אינטרקום שמע בחדר ההורים ועוד. הבניין עצמו מציע לובי מפואר עם עמדת שומר, פיר אשפה בכל קומה, מעליות מהירות ופיתוח סביבתי מוקפד. הכול בסטנדרט הגבוה ביותר.


כמו לאורך כל השנים - במה שהעניק לעיר את אופייה במובנים רבים - גם בעניין מגדלי המגורים רמת גן "מתעוררת" קצת אחרי תל אביב, אך הולכת בעקבותיה בצעדי ענק ומציעה כעת גם היא את האפשרות הקוסמת ביותר.

ההערכות הן כי בעקבותיו "יצמחו" בסביבתו עוד כמה וכמה מגדלי מגורים ברחבי רמת גן, שיוסיפו לעיר נגיעה נוצצת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה עושה קבלן בניין? באדיבות פסגת דן

מה לארגן למעבר דירה- באדיבות פסגת דן